piątek, 25 lutego 2011

O mnie.

   Chciałabym się przedstawić, ale nie jak to się zwykło robić: nazywam się, bla bla bla... Uwierzcie mi, na prawdę nieistotne. Po prostu, Insercja.

   Anonimowość pozwala mi na bycie sobą, jednocześnie nie narażając mnie na wyśmiewanie, drwiny, krytykę osób, które są wrogo do mnie nastawione w moim środowisku.
   Wiele osób nie akceptuje moich poglądów, ale chciałabym jednak podzielić się z nimi z inną grupą osób naiwnie wierząc, że ktoś to przeczyta.
   Lubię wypowiadać się na temat mody, chwalić, krytykować, dobierać, porównywać, ubierać. Mam swój własny, nieskomplikowany, prosty styl i czuję się w nim świetnie. Jednak w mojej szafie nie znajdziecie Chanel, Louboutin, etc. Ale nie dlatego, że mi się nie podoba mi się marka czy kolekcja, ale zwyczajnie dlatego, że mnie nie stać. Ubieram się w sieciówkach typu Zara, Reserved, H&M, Cropp itp. te już wydają się dużo bardziej dostępne dla mnie, i trzeba przyznać, że ich oferta jest również interesująca ;) No cóż, życie to nie bajka.
   Jak już pisałam na tym blogu chciałabym się wypowiadać na tematy związane z modą, ale nie tylko. Również na tematy polityczne czy społeczne. Liczę na krytykę z waszej strony. Pierwszy post na temat, który mnie oburzył, poruszył lub w jakiś sposób zbulwersował w najbliższym czasie. Musze przygotować soczysty kąsek na sam początek. See ya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz